Consument koper is wettelijk verplicht om het product
terug te verpakken
op de manier zoals consument koper het product heeft ontvangen
en compleet met Alle verpakking materiaal in de doos Product moet door de verkoper weer als nieuw verkoopbaar zijn
indien product niet als nieuw verkoopbaar is, dan
wordt er waardevermindering toegepast
Vergoeding waardevermindering
De verkoper mag uw beroep op de bedenktijd niet weigeren maar wanneer consument koper het product voor meer heeft gebruikt dan nodig is
om te beoordelen of consument koper het product wil behouden,
dan is consument koper aansprakelijk voor de waardevermindering van het product
Vanaf 2014 mag de verkoper u, na redelijkheid en billijkheid, kosten in rekening of in mindering brengen. u zelf als consument koper kan de waardevermindering voorkomen !
Het is een vorm van fatsoen, dat u het product volledig compleet en in nette staat retour zend.
Het product welke u terug stuurt naar de verkoper, moet door de verkoper weer als nieuw verkoopbaar zijn.
Voorkom gemopper en hieronder staan nuttige links naar informatie
Maatwerk producten dat zijn producten welke op uw verzoek worden gemaakt, kunnen niet retour
Deze producten zijn voor aankoop door u herkenbaar aan deze tekst
MAATWERK PRODUCT
KAN NIET RETOUR
U kunt zelf voorkomen dat er waardevermindering wordt toegepast
wij willen de producten netjes en compleet en schoon van u terug ontvangen Met hulp van deze eenvoudige richtlijn, dan kunt u zelf heel veel gemopper voorkomen
in 2014
RETOUR VAN Mevr. Meijer
inhoud verpakking is weg en heeft er een rommeltje van gemaakt
verpakking en toestel is erg vies en stinkt naar de sigaretten rook
Als wij vragen waar de rest van de verpakking is gebleven
dan wordt mevr. Meijer heel erg boos en begint te mopperen
er wordt waardevermindering toegepast Product is door verkoper niet meer als nieuw verkoopbaar
ZO MOET HET WEL
dan krijgt u 100% restitutie
in 2016
RETOUR VAN
Bon Vivant Dhr. R. Wildenburg
tijdens uitpakken heeft deze klant de doos ernstig beschadigd
dit is door de klant niet gemeld op het retour formulier
dhr. Wildenburg gaat op voorhand al flink mopperen
Wildenburg start een laster campagne om zijn gelijk te krijgen
er wordt waardevermindering toegepast Product is door verkoper niet meer als nieuw verkoopbaar
ZO MOET HET WEL
dan krijgt u 100% restitutie
in 2017
RETOUR VAN Mevr. Adema
de muur ophang beugel en alle onderdelen zijn weg
als wij vragen waarom de ophang beugel niet is terug gezonden
dan zegt mevr Adema dat deze beugel bij afleveren
niet in de doos aanwezig was.
Helaas, want wij controleren altijd de inhoud van elke doos
en Mevr. Adema spreekt hier niet de waarheid.
er wordt waardevermindering toegepast Product is door verkoper niet meer als nieuw verkoopbaar
ZO MOET HET WEL
dan krijgt u 100% restitutie
in 2017
RETOUR VAN Mevr.
Botman
reflectie hesje van 30,00
Pakket op laten halen
door onze eigen koerier en dit kost 14,95
Mvr. Botman gaat pakket zelf terug sturen met Postnl
en mopperde omdat de retour haar tijd en geld heeft gekost......
product van maar 30,00 terug sturen, dat kost heel veel tijd en geld retour kosten zijn altijd voor rekening van de koper
in 2017
RETOUR VAN Mevr. Magielse
deksel is door deze klant los gescheurd
Klant heeft met plakband het doosje in elkaar geplakt
De gescheurde doos was niet vermeld op het retour formulier
er wordt waardevermindering toegepast retour kosten zijn altijd voor rekening van de koper
Product is door verkoper niet meer verkoopbaar aan andere klant
in 2017
RETOUR VAN Mevr. Klaren
het is weer vakantie tijd en deze gsm telefoon is ruim 4 weken door klant gebruikt
bij retour ontvangen ontbreekt de complete inhoud
en alles is 1, 2, 3 hoppa..... zoek het maar uit, in de doos gegooid
klant zegt: het toestel heeft geen geluid
na 2 dagen testen met onze eigen simkaart, is er geen defect gevonden want deze klant had zelf het luidspreker volume UIT gezet De retour kosten zijn altijd voor rekening van de koper
Product is door verkoper niet meer verkoopbaar aan andere klant
in 2017
RETOUR VAN Dhr. Mercuur
telefoon retour ontvangen maar in de doos ontbreken alle aansluit snoeren en kabels
er wordt waardevermindering toegepast De retour kosten zijn altijd voor rekening van de koper
Product is door verkoper niet meer verkoopbaar aan andere klant
in 2019
RETOUR VAN Mevr. VAN LOON
Alles is 1, 2, 3 hoppaaa..... zoek het maar uit, in de doos gegooid
klant zegt: bel werkt niet
er wordt waardevermindering toegepast De retour kosten zijn altijd voor rekening van de koper
Product is door verkoper niet meer verkoopbaar aan andere klant
hier staat alles over de waardevermindering op het restitutie bedrag
na uw aanvraag moet de retour zending binnen 14 dagen in ons bezit zijn